مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-21ورزشي

پایگاه ورزش قهرمانی ویژه بانوان در اردبیل راه اندازی می شود


سرپرست معاونت امور ورزش بانوان استان اردبیل گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان اردبیل، پایگاه ورزش قهرمانی ویژه بانوان در اردبیل راه اندازی می شود.

- مژگان سلطانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان اردبیل، پایگاه ورزش قهرمانی ویژه بانوان در اردبیل راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: نبود یک پایگاه قهرمانی ویژه بانوان در اردبیل باعث شده است تا حوزه بانوان از ورزش قهرمانی دور مانده و ورزش بانوان استان اردبیل اندکی با رکود مواجه شود.

سرپرست معاونت امور ورزش بانوان اداره کل ورزش استان اردبیل بیان کرد: با ایجاد این پایگاه ورزش قهرمانی می توان شاهد حضور بانوان استان اردبیل در میادین ملی و حتی آسیایی و بین المللی باشیم.

سلطانی تصریح کرد: این ظرفیت بسیار بزرگی برای بانوان استان اردبیل است تا از یک سالن و پایگاه اختصاصی در راستای توسعه ورزش قهرمانی استفاده کنند که سعی می شود این پایگاه به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر آماده افتتاح شده و هدیه ای برای بانوان و دختران استان اردبیل باشد و در اختیار جامعه ورزش بانوان قرار گیرد.

وی در خصوص تمرینات قهرمانان، مربیان و ورزشکاران گفت: قهرمانان و مربیانی که در مسابقات ملی، آسیایی و بین المللی حائز رتبه و مقام هستند و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه ورزش قهرمانی ویژه بانوان در اردبیل راه اندازی می شود

پایگاه ورزش قهرمانی ویژه بانوان در اردبیل راه اندازی می شود