مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:402020-06-21سياسي

پیامی برای آغاز «یک هفته با چخوف» در ایران


رییس انستیتو ادبیات جهانی ماکسیم گورکی و عضو ناظر آکادمی ملی علوم روسیه پیامی را به مناسبت صد و شصتمین سالروز تولد چخوف و آغاز برنامه «یک هفته با چخوف» در ایران صادر کرد.

- رییس انستیتو ادبیات جهانی ماکسیم گورکی و عضو ناظر آکادمی ملی علوم روسیه پیامی را به مناسبت صد و شصتمین سالروز تولد چخوف و آغاز برنامه یک هفته با چخوف در ایران صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام وادیم ولادیمیرویچ پالونسکی که توسط موسسه فرهنگی شهر کتاب منتشر شده، آمده است: خانم ها و آقایان محترم! انستیتو ادبیات جهانی ماکسیم گورکی آکادمی علوم روسیه از مجموعه برنامه های فرهنگی با عنوان یک هفته با چخوف که به مناسبت صد و شصتمین سالروز تولد این نویسنده بزرگ در ایران برگزار می شود به گرمی استقبال می کند.

این برنامه را موسسه فرهنگی شهر کتاب ایران با همکاری بنیاد روسکی میر و با حضور و مشارکت نویسندگان و محققانی از ایران و روسیه و نیز استادان و دانشجویان زبان روسی و فارسی برگزار می کند.

این ابتکار در تداوم همکاری های سازنده فرهنگی بین ایران و روسیه است که در چند سال گذشته در اشکال برنامه ها و مراسم مختلف متجلی شده است که از جمله آن ها می توان از کنفرانس هایی برای بزرگداشت سعدی و پوشکین، ایوان بونین، لف تالستوی و فرهنگ شرق، برگزاری برنامه یک هفته با تالستوی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی برای آغاز «یک هفته با چخوف» در ایران

پیامی برای آغاز «یک هفته با چخوف» در ایران