مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-21اجتماعي

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان


تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد دمای هوای دشت کاشان در هفته جاری، در دمای 40 تا 43 درجه سانتی گراد باقی می ماند و پدیده غالب جوی به صورت صاف و در ساعت بعدازظهر، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد دمای هوای دشت کاشان در هفته جاری، در دمای 40 تا 43 درجه سانتی گراد باقی می ماند و پدیده غالب جوی به صورت صاف و در ساعت بعدازظهر، همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشینه دمای هوا در روز یکشنبه 41 و کمینه هوا 24 درجه بالای صفر است که پس از سه درجه کاهش در روز دوشنبه، از روز سه شنبه افزایش دما تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته حداکثر دما به 43 درجه و حداقل آن به 26 درجه رسید که دمای بیش از 43 درجه ای طی چهار دهه گذشته فقط در 25 خرداد 96 ثبت شده بود و این دومین رکورد است.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تأکید کرد: کشاورزان با توجه به وزش باد نسبتاً شدید در ساعت بعدازظهر و افزایش دما طی هفته جاری نسبت به استحکام سازه، پوشش و پنجره های گلخانه و تهویه مناسب اقدام لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید در ساعت بعدازظهر به کشاورزان توصیه می شود که مثل هفته قبل محلول پاشی و سم پاشی در ساعت های صبحگاهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان