مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-21سياسي

تولایی: لایحه احیای شورای عالی تامین اجتماعی گامی برای تحقق سه جانبه گرایی است


محمود تولایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: شرایط مطلوب و ایده آل از نظر ما حضور نمایندگان منتخب تشکل های کارفرمایی در شورای عالی تامین اجتماعی است، - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان تهیه لایحه ای برای احیای شورای عالی تامین اجتماعی از سوی دولت را گامی روبه جلو برای تحقق سه جانبه گرایی در سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: تشکل های کارفرمایی از این اقدام استقبال می کنند.

محمود تولایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: شرایط مطلوب و ایده آل از نظر ما حضور نمایندگان منتخب تشکل های کارفرمایی در شورای عالی تامین اجتماعی است، اما شرایط پیش بینی شده در لایحه دولت نیز نسبت به وضعیت فعلی بسیار بهتر است.

وی افزود: نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در جلسات متعدد نقطه نظرات خود را درباره این لایحه به مسئولین اعلام کرده اند و نظراتی برای افزایش سهم تشکل ها ارائه داده ایم.

تولایی تاکید کرد: ما با هرگونه مقاومت و یا تاخیر در ارائه لایحه احیای شورای عالی تامین اجتماعی مخالفیم و تسریع در ارائه این لایحه اولویت اول ماست.

رییس اتاق بازرگانی کاشان بر حمایت تشکل های کارفرمایی از لایحه احیای شورای عالی تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تصویب و اجرایی شدن این ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولایی: لایحه احیای شورای عالی تامین اجتماعی گامی برای تحقق سه جانبه گرایی است

تولایی: لایحه احیای شورای عالی تامین اجتماعی گامی برای تحقق سه جانبه گرایی است