مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-21اجتماعي

اینجا هیچ دانش آموزی به خاطر پول از تحصیل باز نمی ماند


با برنامه هایی که از سال گذشته در مدارس نجف آباد انجام دادیم دیگر هیچ دانش آموزی به خاطر مسائل مالی از تحصیل باز نمی ماند.

- سید رضا موسوی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نجف آباد ابراز داشت: امسال و در سال تحصیلی جدید سعی خواهیم کرد که توزیع برابر و عدالت آموزشی در همه مدارس شهرستان نجف آباد همچون سال های گذشته برقرار شود و از این رو اختیارات بیشتری به مدیران جهت گزینش کارکنان خود داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش نجف آباد ضمن قدردانی از فعالیت کادر آموزش نجف آباد در زمان شیوع بیماری کرونا و تعطیلات مدارس عنوان کرد: تمامی کادر آموزش و معلمان مقاطع مختلف تحصیلی در ایام تعطیلات کرونایی به صورت مستمر و آنلاین  پیگیر دروس دانش آموزان خود بودند و ساعت ها در شبکه شاد و فضای مجازی به تولید محتوا می پرداختند.

وی تصریح کرد: با تلاش معلمان نجف آباد، آموزش و پرورش توانست به رتبه برتر تولید محتوا برسد تا جایی که بسیاری از محتوای مورد استفاده در استان اصفهان از کارهای معلمان شهرستان نجف آباد است.

موسوی زاده وضعیت فیزیکی برخی از مدارس را نامناسب دانست و افزود: در نجف آباد 80 مدرسه تخریبی یا با نیاز به مقاوم سازی وجود دارد که مجموع کلاس آن ها بالغ بر 635 کلاس درس است و از نظر مدارس دو نوبتی 60 مدرسه در این شهرستان است که باعث شده رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا هیچ دانش آموزی به خاطر پول از تحصیل باز نمی ماند

اینجا هیچ دانش آموزی به خاطر پول از تحصیل باز نمی ماند