مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-21اجتماعي

قصی القلب شده ایم؟


یک دکترای روانشناسی بالینی با تایید این مطلب که جامعه کم صبر شده نه قصی القلب اظهار کرد: باید به جامعه صبوری و کنترل هیجانات را آموزش دهیم و مهارت تعامل و ارتباطات و مهارت حل مساله بین نوجوان و والدین آموزش داده شود تا پدر و مادر حتی اگر فرزندشان خطای .

- ایسنا/کرمان یک دکترای روانشناسی بالینی با تایید این مطلب که جامعه کم صبر شده نه قصی القلب اظهار کرد: باید به جامعه صبوری و کنترل هیجانات را آموزش دهیم و مهارت تعامل و ارتباطات و مهارت حل مساله بین نوجوان و والدین آموزش داده شود تا پدر و مادر حتی اگر فرزندشان خطای غیرقابل جبرانی را مرتکب شدند، آن را با گفتگو حل کنند.

جامعه شناسان معتقدند در بروز نزاع و درگیری علل و عوامل مختلفی اعم از عوامل روانی فردی، فرهنگی اجتماعی و محیطی دخیل است، از جمله شاخص های عوامل فردی، شامل اختلالات تکانه ای داشتن تیپ شخصیتی ستیزه جو، فقر عاطفی، ناکامی، حسادت، خودنمایی، جامعه پذیری نامناسب، نداشتن مهارت ارتباط و توسل به زور جهت احقاق حق است.

از شاخص های عوامل فرهنگی، اجتماعی می توان به فقدان آموزش، عدم ارائه الگوهای مناسب برای پرکردن اوقات فراغت افراد، بیکاری یا نداشتن شغل مناسب، سطح پایین تحصیلات در نقاط آلوده، بی سوادی یا کم سوادی و عدم آگاهی از عواقب سوء نزاع، عدم برنامه ریزی مناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصی القلب شده ایم؟

قصی القلب شده ایم؟