مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-21فرهنگي

انتشار 4 نسخه کتاب از آثار برتر سوگواره عبرات/ اختتامیه تیرماه برگزار می شود


دبیر سوگواره عبرات با اشاره به برگزاری اختتامیه این سوگواره در دهه دوم تیرماه بدون حضور جمعیت، از چاپ آثار برتر در قالب 4 نسخه کتاب با موضوع عکس، - حامد نگارش، دبیر سوگواره عبرات در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس از برپایی اختتامیه این سوگواره خبر داد و گفت: سوگواره عبرات با هدف تبیین فرهنگ اربعین حسینی به همت کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در چهارمین دوره سوگواره عبرات بیش از 12 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: این سوگواره در رشته های مختلفی همچون عکس، شعر، داستان و سفرنامه برپا شد که رشته عکس بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داد.

نگارش با اشاره به داوری آثار در سه مرحله خاطرنشان کرد: آثار برتر و برگزیده انتخاب شده و با توجه به کیفیت آن ها، آثار برتر در قالب 4 نسخه کتاب با موضوع عکس، شعر، داستان و سفرنامه منتشر شده است.

همچنین قرار است نمایشگاهی از تصاویر برتر به صورت مجازی برپا کنیم تا علاوه بر نمایش تصاویر برتر به مخاطبان، آن ها را با شیوه صحیح تصویربرداری آشنا سازیم.

دبیر اجرایی سوگواره عبرات درباره زمان برپایی اختتامیه این سوگواره گفت: اختتامیه چهارمین دوره سوگواره عبرات قرار بود اواخر سال گذشته برپا شود که با توجه به شیوع کرونا و شرایط کشور این امر به تعویق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 4 نسخه کتاب از آثار برتر سوگواره عبرات/ اختتامیه تیرماه برگزار می شود

انتشار 4 نسخه کتاب از آثار برتر سوگواره عبرات/ اختتامیه تیرماه برگزار می شود