مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 02:152020-06-20سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سردار حاج علی فضلی


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه 31 خرداد ماه با جانباز سرافراز دفاع مقدس سردار علی فضلی دیدار کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه 31 خرداد ماه با جانباز سرافراز دفاع مقدس سردار علی فضلی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مهندس سعید اوحدی با حضور در منزل سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی از جانبازان دوران دفاع مقدس و جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با وی دیدار و برای این فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس از درگاه الهی شفای عاجل مسألت کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با ابراز خرسندی از روحیه بالای سردار فضلی از نزدیک در جریان روند اقدامات درمانی و وضعیت سلامتی وی قرار گرفت.

معاون رییس جمهور با اشاره به سابقه همکاری با سردار فضلی در مسئولیت های قبلی به ویژه همکاری در ستاد اربعین از ایشان خواست تا در مسئولیت جدید نیز همچون گذشته همراه و پشتیبان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

سردار فضلی نیز در این دیدار توفیق خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خواستار توجه حداکثری به جانبازان و یادگاران دفاع مقدس به ویژه جانبازان اعصاب و روان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سردار حاج علی فضلی

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سردار حاج علی فضلی