مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 12:102020-06-20بين الملل

رسانه های عراق از نشست مهم بارزانی با الکاظمی خبر دادند


رسانه های عراق از نشست مهم امروز رییس منطقه کردستان عراق با نخست وزیر عراق در بغداد بر سر مسائل اختلافی باقیمانده خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز شنبه نشست مهم و سرنوشت سازی را با نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق در بغداد داشت.

پایگاه خبری موازین نیوز به نقل از یک مقام آگاه گفت: امروز یک نشست مهم و سرنوشت ساز میان بارزانی در حضور دو معاون وی با نخست وزیر در بغداد برگزار شد .

این نخستین سفر رییس منطقه کردستان عراق به بغداد از زمان نخست وزیری الکاظمی است.

بشیر حداد نائب رییس پارلمان عراق هم از جزییات دیدار رییس منطقه کردستان عراق به بغداد خبر داد و گفت: بارزانی قرار است با سران سه قوه عراق، برهم صالح رییس جمهور، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و محمد الحلبوسی رییس پارلمان و تنی چند از دیگر رهبران سیاسی این کشور دیدار کند.

حداد گفت که دو معاون بارزانی و تیم ریاست منطقه کردستان هم بارزانی را در این سفر همراهی می کنند و قرار است در این نشست ها، کانال های آغاز گفت وگوی مثبت هیئت منطقه کردستان عراق که به بغداد خواهد رفت باز شود.

منطقه کردستان عراق و حکومت فدرال بغداد سال هاست که بر سر مسائل مختلف از جمله منطقه های مورد مناقشه، چگونگی مدیریت درآمدهای کارمندا، منابع نفتی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عراق از نشست مهم بارزانی با الکاظمی خبر دادند

رسانه های عراق از نشست مهم بارزانی با الکاظمی خبر دادند