مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-20سياسي

جنگل ابر شاهرود به عنوان اثرطبیعی ثبت ملی شد/وجود گونه های جانوری


فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه جنگل ابر این شهرستان به عنوان اثر طبیعی در کشور به ثبت رسید، گفت: این منطقه گردشگری از گونه های مختلف جانوری و گیاهی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه حفظ و نگهداری جنگل ابر وظیفه آحاد مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان است، اظهار داشت: جنگل ابر شاهرود به عنوان اثر طبیعی در کشور به ثبت رسیده است و باوجود دو اقلیم خشک و مرطوب از جاذبه های گوناگون گیاهی و گونه های مختلف جانوری برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه باید از این سرمایه بزرگ برای جذب گردشگر، کسب درآمد و معرفی شهرستان شاهرود بهره برداری کرد، افزود: حفظ این میراث گران بها برای نسل های آینده به عنوان یک ضرورت احساس می شود.

برگزاری مانور اطفای حریق در جنگل ابر شاهرود فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و هلال احمر این شهرستان برای حفظ و حراست از جنگل ابر اعلام آمادگی کردند، خاطرنشان کرد: برگزاری گشت های دوره ای، مانور اطفای حریق و ساماندهی امکانات اطفای حریق در این منطقه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل ابر شاهرود به عنوان اثرطبیعی ثبت ملی شد/وجود گونه های جانوری

جنگل ابر شاهرود به عنوان اثرطبیعی ثبت ملی شد/وجود گونه های جانوری