مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-20ورزشي

افشاردوست: دوره مشترک آسیا و اروپا، محور نشست کمیته مربیان است


عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا درباره نشست آنلاین این کمیته گفت: انتخاب مربیان و مدرسان دوره مشترک آسیا و اروپا، محور این نشست ها است که هر از چندگاهی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست درمورد نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا، اظهار داشت: موضوع اصلی نشست، انتخاب مربیان جوان برای شرکت در دوره آموزشی مشترک کنفدراسیون آسیا و اروپا است که از هر قاره، هشت نفر انتخاب می شوند.

کارشناس خبره و عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال با بیان این که کنفدراسیون آسیا و اروپا قبلا در نامه ای به اعضای خود درخواست معرفی نماینده کردند و نشست آنلاین کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا برای بررسی سوابق نفرات معرفی شده بود، گفت: تا کنون 29 نفر از طرف کشورهای آسیایی برای حضور در این دوره معرفی شدند، اما در نشست اخیر مقرر شد دوباره به کشورهای عضو نامه زده شود که افراد واجد شرایط را معرفی کنند تا از بین آن ها بهترین ها را برای حضور در دوره انتخاب کنیم.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا با بیان این که این دوره تا پایان سال 2021 در زمان های متفاوت و شکل های حضور و غیرحضوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: چهار مدرس این دوره نیز از سوی دو کنفدراسیون آسیا و اروپا (هر قاره دو نفر) بعد از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاردوست: دوره مشترک آسیا و اروپا، محور نشست کمیته مربیان است

افشاردوست: دوره مشترک آسیا و اروپا، محور نشست کمیته مربیان است