مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-20فرهنگي

برگزاری دوازدهمین جشنواره «ماه هشتم» در موزه ملک


مدیرعامل مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک از برگزاری دوازدهمین جشنواره «ماه هشتم» با برنامه های متنوع فرهنگی- هنری در بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران در دهه کرامت 1399 خورشیدی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، غلامرضا خواجه سروی درباره نحوه برپایی دوازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم گفت: کتابخانه و موزه ملی ملک با آغاز دهه کرامت از میلاد خجسته حضرت معصومه (س) تا میلاد مبارک امام رضا (ع) برنامه هایی گوناگون در گستره های کتابداری، موزه داری و فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی از سوم تا سیزدهم تیر 1399 در چارچوب دوازدهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم برگزار می کند.

وی افزود: برپایی این برنامه ها در راستای گرامی داشت میلاد مبارک امام رضا (ع) به سفارش حاج حسین آقا ملک در وقف نامه معرفی فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ وقف، نذر و اهدا با تمرکز بر برنامه های مجازی، با رعایت شرایط جامعه در دوران رویارویی با بیماری کرونا و پایبندی به پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های مربوطه انجام می پذیرد.

مدیرعامل مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک یادآور شد: این جشنواره هم زمان با سال روز میلاد حضرت معصومه (س) با برگزاری تور مجازی از موزه آستانه آن حضرت در قم، همچنین معرفی بانو عزت ملک ملک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوازدهمین جشنواره «ماه هشتم» در موزه ملک

برگزاری دوازدهمین جشنواره «ماه هشتم» در موزه ملک