مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-20دانش

ساخت شبیه ساز رانندگی خودرو با همکاری دانشگاه خواجه نصیر


سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حمل ونقل و ترافیک از ساخت شبیه ساز رانندگی خودرو با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وهاب میزانی گفت: هدف از این اقدام، افزایش کیفیت آموزش رانندگی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصادفات رانندگان با استفاده از شبیه ساز رانندگی و سیستم های نوین متکی بر روش های علمی است.

میزانی با اشاره به اینکه شبیه ساز رانندگی با همکاری معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حمل ونقل و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ساخته شده است، افزود: این شبیه ساز علاوه بر ارتقای کیفیت رانندگی رانندگان پرخطر، نحوه رانندگی صحیح و قانونی را به سایر رانندگان آموزش می دهد.

وی با اشاره به برخی ویژگی های شبیه ساز رانندگی تصریح کرد: محیط کاربر در نرم افزار شبیه ساز به گونه ای طراحی شده که در سه بخش رانندگی آزاد، سناریوهای مختلف مهارتی و ادراک خطر تقسیم بندی و خیابان های تهران براساس مدل واقعی آنها شبیه سازی می شود.

میزانی به ویژگی های دیگر شبیه ساز هم اشاره و اظهار کرد: قابلیت پیاده سازی سناریوهای مختلف از جمله اضافه کردن محیط ها و خودروهای گوناگون، انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی، عابران پیاده، شرایط کوهستانی و جوی متنوع، ساعات شبانه روز، سناریوهای خطرناک منجر به تصادف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شبیه ساز رانندگی خودرو با همکاری دانشگاه خواجه نصیر

ساخت شبیه ساز رانندگی خودرو با همکاری دانشگاه خواجه نصیر