مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-20سياسي

امام جمعه مشهد، کتاب نوشت


کتاب «سبک زندگی اسلامی» به آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب سبک زندگی اسلامی به بیان آموزه های اسلامی درباره مهم ترین ابزارهای زندگی می پردازد و نویسنده در این کتاب در دو بخش کلیات و مفاهیم سبک زندگی از منظر اسلام، سعی کرده به سوالاتی از جمله: مهم ترین ابزارهای زندگی در آموزه های دینی ما کدامند؟ جزییات رایج در متن زندگی، خانه، خانواده، کار و تعاملات اجتماعی از دیدگاه سبک زندگی اسلامی چگونه اند؟ پاسخ دهد.

سبک زندگی به فرموده رهبر معظم انقلاب بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی است و لازمه انتخاب سبک زندگی، پیروی از یک مکتب و ایدئولوژی می باشد.

لذا در این کتاب به منظور تبیین سبک زندگی بر اساس آموزه های اسلامی، نخست مطالب و مفاهیم کلی درباره سبک زندگی بیان شده است و سپس آموزه های اسلامی درباره مهم ترین ابزارهای زندگی یعنی علم و دانش، توان و قدرت و مال و ثروت مطرح شده است.

در ادامه این اثر، مهم ترین جزییات رایج در متن زندگی مثل خانواده، مسکن، خوراک و تغذیه، کار و اشتغال و تعامل و رفتار با دیگران مورد برررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشهد، کتاب نوشت

امام جمعه مشهد، کتاب نوشت