مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 01:202020-06-19اقتصادي

پربازدیدترین اخبار ایسنا مازندران در هفته ای که گذشت


هزار و کندوان مسدود می شود، کرونا و معضل رشد احداث خانه دوم در مازندران، دستگیری و متلاشی شدن باند بزرگ شیطان پرستی در مازندران، تخلیط برنج در یک کامیون 10تنی، - ایسنا/مازندران "هزار و کندوان مسدود می شود، کرونا و معضل رشد احداث "خانه دوم" در مازندران، دستگیری و متلاشی شدن باند بزرگ شیطان پرستی در مازندران، تخلیط برنج در یک کامیون 10تنی، 100 میلیون تومان سود دارد و بازار مازندران در چالش تاخت و تاز کرونا" در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید این هفته ایسنا در مازندران بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

گفت وگوی ایسنا با دکتر مهدی رمضان زاده لسبویی عضو هیئت علمی گروه جهانگردی دانشگاه مازندران در خصوص عجین شدن کرونا و گردشگری، نیز مورد توجه مخاطبان ایسنا قرار گرفت.

مهدی رمضان زاده لسبویی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حرکت اصلی گردشگری کاهش یافته اما جریان اصلی خود را طی می کند، اظهار کرده بود که شیوع کرونا فرصتی است که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بتوانند با همکاری وزارتخانه از آن استفاده کند.

وی حضور گردشگران در استان مازندران را خطری برای شیوع بیماری کرونا دانست و اضافه کرده بود که تجمع در مراکز ساحلی، تغییر پلاک ماشین ها و ترافیک جاده ها و حضور فراوان گردشگران استان را با چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار ایسنا مازندران در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار ایسنا مازندران در هفته ای که گذشت