مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-19سياسي

بصیرت افزایی تنها عامل توسعه همه جانبه کشور است


امام جمعه موقت یزد تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را مهمترین رسالت افراد در جامعه اسلامی دانست و گفت: بصیرت افزایی به منظور شناخت راه درست، - ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را مهمترین رسالت افراد در جامعه اسلامی دانست و گفت: بصیرت افزایی به منظور شناخت راه درست، تنها عامل توسعه همه جانبه کشور است.

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی امروز (30 خرداد ماه) در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به توطئه های شوم استکبار جهانی علیه ارزش ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون سعی داشتند ارزش های دینی و انسانی نظام را کمرنگ کرده و از بین ببرد.

وی یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمات تبلیغات اسلامی را از جمله رویداهای مهم پیشه رو دانست و افزود: امروز نیز سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور، در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی که اصل تفکیک ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران است، نقشی بس خطیر و حسّاس برعهده دارد.

امام جمعه موقت یزد در ادامه بصیرت افزایی به منظور شناخت راه درست و پیروی از مقام معظم رهبری را تنها راه توسعه همه جانبه کشور و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه مهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی تنها عامل توسعه همه جانبه کشور است

بصیرت افزایی تنها عامل توسعه همه جانبه کشور است