مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-19پزشكي

اگر رعایت نکنید، تهران به روزهای سخت و بحرانی کرونا باز می گردد


مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: اگر شهروندان تهرانی نکات بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت را جدی نگیرند، تهران به روزهای سخت و غیر قابل تصور گذشته بحران کرونا باز می گردد.

- مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: اگر شهروندان تهرانی نکات بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت را جدی نگیرند، تهران به روزهای سخت و غیر قابل تصور گذشته بحران کرونا باز می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) به مدیریت روزهای سخت بحران کرونا اشاره کرد و گفت: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا (س) از اولین ساعات شیوع بیماری در کشور به تکریم خانواده های داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان پرداخت و البته روزهای سخت و غیر قابل تصوری را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم که با پشتکار و اهتمام نکات بهداشتی را جدی گرفته تا روزهای سخت تهران تکرار نشود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: عدم رعایت شهروندان یعنی از بین رفتن همه تلاش ها و فداکاری هایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشته اند لذا توصیه همیشگی ما به شهروندان محترم؛ استمرار مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رعایت نکنید، تهران به روزهای سخت و بحرانی کرونا باز می گردد

اگر رعایت نکنید، تهران به روزهای سخت و بحرانی کرونا باز می گردد