مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-19سياسي

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی مهمان «دستخط» می شود


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز جمعه سی ام خرداد ماه با حضور در برنامه تلویزیونی «دستخط» درباره موضوع نقش حوزه ها در جامعه اسلامی و نکات جدید دیگر گفتگو می کند.

- رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز جمعه سی ام خرداد ماه با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط درباره موضوع نقش حوزه ها در جامعه اسلامی و نکات جدید دیگر گفتگو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه دستخط این هفته جمعه 30 خرداد ماه میزبان آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) خواهد بود.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی با حضور در استودیوی برنامه دستخط پیرامون موضوعات نقش حوزه ها در جامعه اسلامی، نکات جدید در فقه شیعه، شخصیت پدر (مرحوم آیت الله العظمی محمدفاضل لنکرانی) به گفتگو می نشیند.

گفتگوی محمد حسین رنجبران با آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ساعت 16:30 روز 30 خردادماه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

دستخط که به گفتگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می پردازد، با دکوری که نشانه ای از یک کتاب است، بر روی آنتن می رود.

برنامه دستخط کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مریم حداد، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران، تدوین و کارگردانی هنری حمید رضا خوشبازان، مدیر تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی مهمان «دستخط» می شود

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی مهمان «دستخط» می شود