مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-18اقتصادي

85 درصد موارد شیوع کرونا از محافل و تجمعات خانوادگی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 85 درصد موارد شیوع کرونا از تجمعات و محافل خانگی نظیر عروسی ها، میهمانی ها و مسافرت ها گزارش می شود، - گفت: شدت بیماری کاهش نیافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح پروژه های دستگاه اکوکاردیوگرافی مرکز قلب فرشچیان، کلینیک مشاوره جنسی و تحویل 8 دستگاه آمبولانس به مراکز اورژانس استان اظهار کرد: امروز 8 دستگاه آمبولانس پیشرفته اسپرینتر هر یک به ارزش دو میلیارد تومان در استان همدان توزیع شد.

وی گفت: ناوگان خودرویی همدان از سال 92 تاکنون گام های خوبی در مسیر نوسازی و به روز شدن تجهیزات برداشته به طوری که در حال حاضر 100 دستگاه آمبولانس در استان همدان فعال شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به فعال شدن اورژانس هوایی استان همدان عنوان کرد: از زمان راه اندازی تاکنون نزدیک به 350 پرواز در راستای جابجایی بیماران داشته ایم و این اتفاق مبارکی در راستای تسریع انتقال بیماران و مصدومین تصادفات و سوانح است.

وی در ادامه افزود: راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی در مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان دومین خبر ارزشمند دانشگاه در ایام شیوع کرونا است که وجود آن موجب تعمیق خدمات به بیماران قلبی و عروقی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد موارد شیوع کرونا از محافل و تجمعات خانوادگی است

85 درصد موارد شیوع کرونا از محافل و تجمعات خانوادگی است