مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-18سياسي

حیات باطنی به ولایت اهل بیت(ع) وابسته است


عضو مجلس خبرگان رهبری، وادی ایمان را دارای حیات ابدی دانست و ابراز کرد: حیات باطنی در حقیقت به ولایت اهل بیت(ع) وابسته است و هرگز فنا نخواهد شد.

- قم - عضو مجلس خبرگان رهبری، وادی ایمان را دارای حیات ابدی دانست و ابراز کرد: حیات باطنی در حقیقت به ولایت اهل بیت(ع) وابسته است و هرگز فنا نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی میرباقری شامگاه چهارشنبه در مراسم سخنرانی که به مناسبت شام شهادت امام صادق (ع) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه قرآن کریم به جز معانی ظاهری دارای معانی باطنی نیز است، افزود: معنای تدبر در آیات قرآن کریم این است که انسان از ظاهر به باطن برسد و رسیدن به باطن نیز قواعدی دارد.

وی با بیان اینکه علوم قرآنی تمام و کمال در اختیار اهل بیت (ع) است، افزود: ائمه معصوم (ع) حامل علم الهی بوده و تمام حقایق قرآن تنها رزق اهل بیت (ع) است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه گاهی در قرآن کریم از وجود مبارک رسول خدا (ص) به عنوان صراط مستقیم و یا باب الله یاد می شود، تصریح کرد: یکی از خصوصیاتی که در روایات برای اهل بیت (ع) و علوم و ولایت ائمه معصومین (ع) آمده است کلمه ماء می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات باطنی به ولایت اهل بیت(ع) وابسته است

حیات باطنی به ولایت اهل بیت(ع) وابسته است