مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-17پزشكي

محدودیت های کرونایی ادامه یابد/مردم رعایت کنند


امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا بر تداوم محدودیت ها و نیز رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد.

- ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بیماری است که امروز دنیا را درگیر کرده است افزود: مردم نباید فراموش کنند عدم توجه برای مقابله و پیشگیری از آن مضرات جبران ناپذیری به همراه دارد، تنها راه نجات و قطع زنجیره این بیماری رعایت موارد بهداشتی توسط تک تک مردم است.

وی با تاکید اینکه باید قرنطینه خانگی را جدی گرفت عنوان کرد: تاکنون اقدامات ارزنده ای توسط بخش بهداشت و درمان در کشور و آذربایجان غربی به تبع آن ارومیه در زمینه مهار کرونا صورت گرفته اما این اقدامات کافی نیست باید مردم را نسبت به خطرات این بیماری بیشتر آگاه کرد.

ماموستا بیضاوی با اشاره به افزایش روزانه آمار مبتلایان و نیز فوتی های ناشی در این بیماری در ارومیه اضافه کرد: حفظ سلامت شهروندان در شرایط کنونی در اولویت بوده و امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی توسط مردم بتوانیم با کمتریم تلفات ویروس را مهار کنیم.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خطاب به مسئولان در زمینه اعمال دوباره محدودیت ها و فاصله گذاری های اجتماعی برای جلوگیری موج دوم کرونا در استان افزود: مردم نیز باید بدانند بی توجهی به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی ادامه یابد/مردم رعایت کنند

محدودیت های کرونایی ادامه یابد/مردم رعایت کنند