مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-17اقتصادي

نفت تحریمی آمریکا پشت دروازه های چین


صادرات نفت ونزوئلا از زمان وضع تحریمهای آمریکا، به شدت کاهش پیدا کرده اما همچنان بخشی از نفت این کشور به دست مشتریان آسیایی می رسد.

- صادرات نفت ونزوئلا از زمان وضع تحریمهای آمریکا، به شدت کاهش پیدا کرده اما همچنان بخشی از نفت این کشور به دست مشتریان آسیایی می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چین از سپتامبر پس از این که واشنگتن نهادهای دولتی از جمله شرکت نفتی PDVSA را تحریم کرد، به طور رسمی نفت ونزوئلا را وارد نکرده است اما اطلاعات گردآوری شده توسط شرکت کپلر نشان می دهد که این کشور آسیایی همچنان نفت ونزوئلا را خریداری می کند و تا 15 ژوئن حدود 3.

3 میلیون بشکه نفت در سواحل چین بود و پنج میلیون بشکه دیگر در مسیر رسیدن به بندر کینگدائو قرار دارد.

این آمار نشان می دهد که برخی از بازرگانان همچنان تمایل دارند ریسک تحریمهای آمریکا را به جان بخرند زیرا نفت ونزوئلا بسیار ارزان شده است.

گریدهای نفتی این کشور مورد علاقه پالایشگرهای آسیایی قرار دارد که تجهیزاتشان مناسب پالایش نفت سنگین ترش است، در حالی که به دلیل توافق کاهش تولید اوپک پلاس، عرضه این نوع نفت محدود شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بازرگانان برای رساندن نفت ونزوئلا به خریداران از روشهای ابتکاری برای پنهان کردن مبدا محموله استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت تحریمی آمریکا پشت دروازه های چین

نفت تحریمی آمریکا پشت دروازه های چین