مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-17اقتصادي

آرد و سوخت موردنیاز عشایر شاهرود تأمین شد/ پیگیری مشکلات عشایر


فرماندار شاهرود با تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات عشایر این شهرستان به عنوان مهم ترین قشر تولیدکننده گفت: آرد و سوخت موردنیاز عشایر فاقد دفترچه در شاهرود تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق عشایری شاهرود ضمن بیان اینکه آرد و سوخت موردنیاز عشایر فاقد دفترچه در شاهرود تأمین شد، اظهار داشت: سوخت موردنیاز عشایر در شرکت های تعاونی عشایری این شهرستان توزیع شده است.

وی با تأکید بر لزوم اختصاص شناسه ملی برای شرکت های تعاونی عشایر این شهرستان بیان کرد: مسئولان مربوطه در دستگاه های اجرایی نسبت به اصلاح آمار خانوار عشایری اقدامات لازم را انجام دهند.

900 خانوار عشایری از سرشماری جامانده اند فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه این امر باهدف تحویل سوخت بیشتر به عشایر منطقه در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: بر اساس سرشماری سال 87 تعداد 921 خانوار از این مرحله سرشماری جامانده اند.

فخری بابیان اینکه پیگیری برای صدور دفترچه عشایری این خانوار و افزایش خدمات دهی به آن ها در اولویت اداره کل امور عشایری استان قرار گیرد، افزود: حقوق دامداران عشایری که از این مرحله سرشماری جامانده اند ضایع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد و سوخت موردنیاز عشایر شاهرود تأمین شد/ پیگیری مشکلات عشایر

آرد و سوخت موردنیاز عشایر شاهرود تأمین شد/ پیگیری مشکلات عشایر