مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-16بين الملل

رسانه صهیونیست: ارتش برای جنگ احتمالی در نوار غزه آماده می شود


یک رسانه صهیونیستی ضمن اشاره به وضعیت کنونی غزه، عدم پیشرفت در توافق تبادل اسرا و قصد تل آویو برای اشغال اراضی کرانه باختری اعلام کرد، ارتش خود را برای جنگ احتمالی در نوار غزه آماده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ، ارتش این رژیم طی روزهای اخیر اقداماتی را انجام داده که دلیل بر آمادگی های ویژه برای جبهه نوار غزه است.

بر اساس این گزارش ، تساحی دبوش خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی می گوید، این آمادگی ها به دلیل وضعیت امنیتی در جنوب (مرز با غزه) ، تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری، عدم پیشرفت در عملیات تبادل اسرا و وضعیت بد امنیتی در غزه صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: تمام این احتمالات ممکن است به متشنج شدن وضعیت بیانجامد به همین دلیل ارتش برای این موضوع آماده شده و می دانند این آرامش فریب دهنده، تمام خواهد شد.

دبوش تصریح کرد: از نظر ما این بار آمادگی ارتش را در تمام سیستم ها می بینیم که برای وخیم شدن اوضاع و امکان موج تنش جدید در زمان کوتاه آماده شده اند.

وی در ادامه گفت: می توانیم بگوییم که آنچه در غزه رخ خواهد داد اگر به سطح درگیری نظامی برسد شبیه درگیری های قبلی نخواهد بود و ما امیدواریم به این حد نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیست: ارتش برای جنگ احتمالی در نوار غزه آماده می شود

رسانه صهیونیست: ارتش برای جنگ احتمالی در نوار غزه آماده می شود