مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-16اقتصادي

تخصیص 85 درصد اعتبارات طرح های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات


اعتبارات ابلاغی طرح های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مراکز پژوهشی و فناوری به ترتیب از تخصیص 85 و 100 درصد نقدی در سه ماهه اول سال 1399 برخودار شدند.

- معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: اعتبارات ابلاغی طرح های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مراکز پژوهشی و فناوری به ترتیب از تخصیص 85 و 100 درصد نقدی در سه ماهه اول سال 1399 برخودار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با تلاش های کارشناسان وزارت و مساعدت همکاران سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبارات ابلاغی طرح های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و اعتبارات ابلاغی طرح های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مراکز پژوهشی و فناوری به ترتیب از تخصیص 85 و 100 درصد نقدی در سه ماهه اول سال 1399 برخودار شدند.

وی اظهار داشت: طرح های تعمیرات اساسی، خرید تجهیزات و محوطه سازی دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری نقش بسزایی در کارآمدی و ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری داشته و از طرح های اولویت دار این مراکز برای انجام در فصل تابستان و ایام تعطیلی دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 85 درصد اعتبارات طرح های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات

تخصیص 85 درصد اعتبارات طرح های ملی تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات