مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-16اقتصادي

بیشترین حجم قاچاق به کشور چه کالایی است


مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی گفت: لوازم خانگی بیشترین حجم قاچاق کالا را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جهانگیر اسکندرزاده امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، به تشریح طرح مقابله با قاچاق لوازم خانگی مبتنی بر شناسه کالا پرداخت و  اظهار داشت: لوازم خانگی بیشترین حجم قاچاق کالا را به خود اختصاص داده و بر این اساس، درج شناسه کالا و شناسه رهگیری برای تشخیص اصالت لوازم خانگی الزامی شده است.

وی با اشاره به فرایند اجرایی این طرح، گفت: بعد از الزام واردکنندگان و تولیدکنندگان به درج شناسه کالا بر روی لوازم خانگی، مهلت عرضه لوازم خانگی فاقد این شناسه در مرداد 98 پایان یافت و با اجرای فاز آگاه سازی و اطلاع رسانی، برخورد با عرضه این لوازم از بهمن 98 آغاز شده است.

  اسکندرزاده از تشکیل قرارگاه مبارزه با عرضه کالای قاچاق در استان با پنج کمیته تخصصی خبر داد و همکاری همه دستگاه های مسئول برای اجرای طرح مقابله با قاچاق لوازم خانگی را خواستار شد.

  در این جلسه همچنین اهم اقدامات صورت گرفته برای درج شناسه کالا، جلوگیری از خروج غیرقانونی کالاهای اساسی از استان، برنامه های فرهنگی و تبلیغی درخصوص ترویج مصرف کالاهای داخلی و ویژه برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین حجم قاچاق به کشور چه کالایی است

بیشترین حجم قاچاق به کشور چه کالایی است