مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-16ورزشي

در گذشته یک خودکار هم نداشتیم اما حالا ...


دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: این هیات در گذشته یک خودکار هم از خود نداشت ولی با تلاش های صورت گرفته و نگاه خاص رییس هیات، - ایسنا/خوزستان دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: این هیات در گذشته یک خودکار هم از خود نداشت ولی با تلاش های صورت گرفته و نگاه خاص رییس هیات، جزو هیات های برتر کشور هستیم و فدراسیون نیز روی ما حساب می کند.

جمال فتاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه هدف گذاری هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش استان برگزار شد و ما در این جلسه به دفاع از عملکرد هیات در سال 98 پرداختیم که انصافا عملکرد خوبی هم بود و مورد تحسین اداره کل ورزش استان نیز قرار گرفتیم.

وی با اشاره به برگزاری سه المپیاد توسط این هیات در سال 98 نیز گفت: این اقدام از کارهای برجسته هیات محسوب می شود و تنها هیاتی هستیم که هیچ مبلغ ورودی از ورزشکاران جهت حضور در مسابقات دریافت نمی کنیم و حتی به جای آن، با فراهم کردن بهترین شرایط از جمله محل اقامت، باعث می شویم که ورزشکاران مان با روحیه و انگیزه دو چندان پا به مسابقات بگذارند.

دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان عنوان کرد: هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان، افتخارات بسیاری طی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گذشته یک خودکار هم نداشتیم اما حالا ...

در گذشته یک خودکار هم نداشتیم اما حالا ...