مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 18:402020-06-15اقتصادي

شاهرود نیازمند موقوفات با نیات جدید و کاربردی است


فرماندار شاهرود با بیان اینکه این شهرستان نیازمند موقوفات با نیات جدید و کاربردی است، گفت: وقف از جمله ضروریات امروز است و باید بر اساس نیاز جامعه شکل گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف استان سمنان و رییس اداره اوقاف شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به ضرورت تحول در وقف، بیان کرد: ورود به عرصه های نوین وقف از جمله ضروریات امروز است و باید بر اساس نیاز روز و با توجه به تغییر در سبک زندگی، نوع وقف ها نیز به روزرسانی شوند.

وی افزود: سیاست گذاری در راستای افزایش بهره وری موقوفات، برای کمک به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است.

فرماندار شاهرود گفت: فرهنگ وقف یکی از ارزشمندترین میراث گذشتگان و هدیه ای از جانب اسلام است که به خوبی توجه به نیکوکاری در ابعاد مادی و معنوی برای بهره بردن عامه مردم از برکات، آن را یادآوری می کند.

فرماندار شاهرود گفت: در دنیای کنونی ایجاد موقوفات جدید نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است لذا باید نهادهای فرهنگی دست به کار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این دیدار پیرامون حل مشکلات بین اداره اوقاف و امور خیریه و شهرداری شاهرود و شهرداری بسطام بحث و تبادل نظر شد، همچنین اجرا نشدن تعهدات دو طرف در پارکینگ طبقاتی خیابان حجاب، ثبت کاربری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود نیازمند موقوفات با نیات جدید و کاربردی است

شاهرود نیازمند موقوفات با نیات جدید و کاربردی است