مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-15سياسي

حق عضویت کتابخانه های شاهرود افزایش یابد


فرماندار شاهرود با بیان اینکه حق عضویت کتابخانه های شهری و روستایی شهرستان افزایش یابد، گفت: این افزایش می تواند صرف ارتقای کتابخانه و کتابخوانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری بعد از ظهر دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه افزایش حق عضویت کتابخانه های عمومی در شهر به 12 هزار تومان و روستاها به شش هزار تومان پیشنهاد فرمانداری برای جبران بخشی از اعتبارات کتابخانه است، بیان کرد: در کنار این اقدامات می بایست از ظرفیت وقف فرهنگی در حوزه کتاب و کمک های مردم و نیک اندیشان نیز بهره برد.

وی در ادامه گسترش فضای فیزیکی کتابخانه 22 بهمن را خواستار شد و افزود: در این راستا شهرداری و شورای شهر در کنار دیگر نهادهای مرتبط باید به کمک اداره کتابخانه های عمومی آیند تا بتوانیم شاهد توسعه این کتابخانه باشیم که از عمر آن بیش از 50 سال می گذرد و نیاز به ارتقا دارد.

فرماندار شاهرود در ادامه به ظرفیت های فرهنگی این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: صنایع دستی، فرهنگ غنی، نیروی انسانی و… در زمره مهمترین ظرفیت های این شهرستان در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی هستند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شاهرود نیز در این نشست گفت: 16 باب کتابخانه عمومی نهادی، یک باب کتابخانه عمومی مستقل و پنج باب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق عضویت کتابخانه های شاهرود افزایش یابد

حق عضویت کتابخانه های شاهرود افزایش یابد