مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-15سياسي

معرفی سالمندترین استان های کشور/ حدود سه میلیون سالمند و میانسال مجرد قطعی هستند


رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: تحریم های آمریکا و بحران هایی مانند کرونا مانع تمرکز بر موضوع مهم سالمندی و ایجاد زیرساختها در کشور است.

- رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با بیان اینکه سالمندترین استان های کشور استان های گیلان، مازندران، مرکزی، همدان و آذربایجان شرقی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر زمان آماده سازی این زیرساخت ها است و موضوعاتی مانند تحریم ها یا بحران هایی مانند کرونا نباید باعث شود که از آماد ه سازی زیرساخت های حوزه سالمندی غافل شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران دکتر حسام الدین علامه خاطرنشان کرد: در سال 1421 با جمعیت 20 درصدی از سالمندان مواجه خواهیم شد و در این مدت 20 ساله باید در همه حوزه ها از جمله مسکن، حمل و نقل، فناوری اطلاعات و تکنولوژی های جدید زیرساخت های لازم را با نگاه آینده پژوهانه داشته باشیم، البته نگرانی که وجود دارد این است؛ تحریم های آمریکا و بحران هایی مانند کرونا توان ما را از تمرکز بر این زیرساخت ها و موضوع مهم سالمندی غافل کند و این اهمیت را به این حوزه نداده و زیرساخت ها را فراهم نکنیم.

علامه با بیان اینکه در حال حاضر حدود 0.

9 دهم درصد جمعیت سالمندی افرادی هستند که دارای تجرد قطعی بوده و اصلا ازدواج نکرده اند، گفت: در حال حاضر براساس برآوردهای صورت گرفته 2 میلیون و 700 هزار نفر تجرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سالمندترین استان های کشور/ حدود سه میلیون سالمند و میانسال مجرد قطعی هستند

معرفی سالمندترین استان های کشور/ حدود سه میلیون سالمند و میانسال مجرد قطعی هستند