مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-15اقتصادي

محورهای شریانی گلستان بهسازی می شود


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهسازی و روکش آسفالت چهار محور ارتباطی شریانی استان با اعتباری بیش از 73 میلیارد ریال در سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مظاهر محمدخانی اظهارکرد: چهار محور ارتباطی شریانی استان با اعتباری بیش از 73 میلیارد ریال در سال جاری بهسازی می شود.

وی افزود: این محورها شامل محور خوش ییلاق، محور گرگان-کردکوی، محور گرگان- آزادشهر و محور توسکستان بوده که در طول 19 کیلومتر از آنها عملیات بهسازی و روکش آسفالت اجرا شده است.

به گفته محمدخانی، در محور خوش ییلاق لکه گیری و روکش آسفالت به طول حدود 9 کیلومتر و با اعتبار 60 میلیارد ریال و در محور گرگان-کردکوی انتهای حوزه به طول حدود هفت کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال بهسازی و روکش آسفالت انجام شد.

محمدخانی ادامه داد: در دو کیلومتر از محور گرگان- آزادشهر با اعتبار حدود 17 میلیارد ریال و دو کیلومتر از محور توسکستان با اعتبار 16 میلیارد ریال هم، بهسازی و روکش بعمل آمد.

وی اظهارکرد که در سایر نقاط این محورهای شریانی که به سه استان همجوار خراسان شمالی، سمنان و مازندران منتهی می شود، برحسب نیاز، عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای شریانی گلستان بهسازی می شود

محورهای شریانی گلستان بهسازی می شود