مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-14دانش

حمایت دولت از پروژه های با پیشرفت 70 درصدی دانشگاه ها


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به حمایت دولت از پروژه های با پیشرفت بالای 70 درصدی دانشگاه ها گفت: یکی از سیاست های اولویت دار وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت تدبیر و امید تلاش برای تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر این پروژه ها است.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به حمایت دولت از پروژه های با پیشرفت بالای 70 درصدی دانشگاه ها گفت: یکی از سیاست های اولویت دار وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت تدبیر و امید تلاش برای تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر این پروژه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی نظرپور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از سیاست های اولویت دار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت تدبیر و امید تلاش برای تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی و فناوری نیمه تمام برجای مانده در سطح دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری است.

وی در ادامه افزود: تلاش دولت برای اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در سال جاری است.

معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: با هدف اتمام و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از پروژه های با پیشرفت 70 درصدی دانشگاه ها

حمایت دولت از پروژه های با پیشرفت 70 درصدی دانشگاه ها