مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-14سياسي

ترویج فرهنگ رضوی، اولویت اصلی برنامه های دهه کرامت است


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ رضوی در کنار شعار امسال، خدمت کریمانه و همدلی اولویت اصلی برنامه های دهه کرامت است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ترویج فرهنگ رضوی در کنار شعار امسال، خدمت کریمانه و همدلی اولویت اصلی برنامه های دهه کرامت است.

محمد صادق براتی در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی دهه کرامت استان اظهار کرد: اصناف می توانند در دهه کرامت با مشارکت شهرداری مشهد چهره شهر را دگرگون کنند و پیشنهاد شده که اصناف در این دهه امتیازاتی برای خریدهای مردم در نظر بگیرند.

وی افزود: ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در دهه کرامت و ادامه مسیر کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در دهه کرامت می تواند یکی دیگر از جلوه های زیبای ایثار و خدمت کریمانه باشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: سیاست امسال در اجرای برنامه های دهه کرامت، استفاده حداکثری از فضای مجازی است؛ اما اگر ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی با برگزاری تجمعات موافقت کرد، این آمادگی نیز وجود دارد که برنامه های امسال در 25 نقطه با کیفیت مناسب و با حضور مردم برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ رضوی، اولویت اصلی برنامه های دهه کرامت است

ترویج فرهنگ رضوی، اولویت اصلی برنامه های دهه کرامت است