مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-14دانش

برگزاری غیرحضوری امتحانات دانشگاه آزاداسلامی واحد دهاقان


رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد دهاقان گفت: تمامی امتحانات این واحد دانشگاهی در تمامی مقاطع تحصیلی غیر پزشکی و دروس عمومی رشته پرستاری به شکل مجازی برگزار می شود.

- سید حسن حجازی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: تمامی امتحانات این واحد دانشگاهی در تمامی مقاطع تحصیلی غیر پزشکی و دروس عمومی رشته پرستاری به شکل مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تمامی دانشجویان برای شرکت در امتحانات باید به کامپیوتر یا تبلت یا موبایل هوشمند و اینترنت پرسرعت مجهز باشند و برای امتحانات مجازی - شفاهی دکتری و ارشد زیر 10 نفر سیستم کامپیوتر باید به وب کم و میکروفن مجهز باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان تاکید کرد: دانشجویان باید طبق زمان بندی کارت ورود به جلسه، در امتحان شرکت نمایند و در صورت اتمام زمان آزمون، دسترسی به سوالات غیر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه دو عنوان رساله دفاع شده در شرایط شیوع کرونا به بهره رسید، گفت: در برنامه ریزی های انجام شده، مصمم هستیم که سال جدید با برگزاری این قبیل جلسات به روند دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی سرعت بیشتری ببخشیم.

حجازی افزود: با وجود شرایط خاص همه گیری کرونا و تاکید بر برگزاری جلسات دفاعیه تحصیلات تکمیلی به صورت بر خط، واحد دهاقان پس از بررسی درخواست دانشجویان و ایجاد مقدمات لازم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری غیرحضوری امتحانات دانشگاه آزاداسلامی واحد دهاقان

برگزاری غیرحضوری امتحانات دانشگاه آزاداسلامی واحد دهاقان