مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-14سياسي

پروژه دریاچه مصنوعی کرج مشکل مهندسی دارد


رییس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج با بیان اینکه پروژه دریاچه مصنوعی کرج فقط ر وی کاغذ بررسی شده و قابلیت اجرایی ندارد، گفت: طبق نظر کارشناسی این پروژه دارای اشکال مهندسی است.

- پیمان بضاعتی پور، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج،گفت: در سطح کرج 20 پیمانکار در 10 منطقه مشغول فعالیت هستند و بیش از هزار و 500 نیرو مشغول کار هستند.

رییس سازمان با بیان اینکه تمامی مجموعه به صورت ماهانه و مرتب حقوق خود را دریافت کرده اند، افزود: نمی شود یک نفر مدعی باشد که حقوق دریافت نکرده است، اما اگر این فرد با اسناد و مدارک مطالب خود را بیان کند حتما رسیدگی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پنجشنبه پیش رو ملاقات عمومی در سازمان انجام خواهد شد و افرادی که معترض هستند نسبت به دریافت حقوق و مزایای خود می توانند با ارائه اسناد و مدارک مراجعه کنند.

  بضاعتی پور در ادامه در رابطه با دریاچه مصنوعی در شهر کرج که در سنوات گذشته قرار بود احداث شود، گفت: این پروژه در حد خاک برداری انجام شده است، که با بررسی های که امروز انجام داده ایم محل انتخاب شده کارشناسی نشده و مشکل مهندسی دارد.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج بیان کرد: این طرح فقط روی کاغذ بررسی شده است و امروز تنها عملیات جا به جایی خاک یک میلیارد و 500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه دریاچه مصنوعی کرج مشکل مهندسی دارد

پروژه دریاچه مصنوعی کرج مشکل مهندسی دارد