مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-14اجتماعي

طرح دریاچه مصنوعی کرج فقط روی کاغذ بررسی شده است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه دریاچه مصنوعی کرج در حاشیه رودخانه کرج جانمایی شده و احتمال وقوع سیلاب هم دور از انتظار نیست، - ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه دریاچه مصنوعی کرج در حاشیه رودخانه کرج جانمایی شده و احتمال وقوع سیلاب هم دور از انتظار نیست، اجرای آن ممکن است برای مردم خطرساز باشد.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی امکان ادامه پروژه ایجاد دریاچه مصنوعی در پارک چمران وجود ندارد، اظهار کرد: هرچند این پروژه در حد خاک برداری انجام شده اما محل انتخاب شده برای انجام این پروژه کارشناسی نشده و بر این اساس ادامه آن امکان پذیر نیست.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج بیان کرد: این طرح صرفا روی کاغذ بررسی شده به طوری که حتی اگر بخواهیم عملیات جا به جایی خاک آن را انجام دهیم باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کنیم .

وی اضافه کرد: البته با توجه به اینکه این دریاچه در حاشیه رودخانه کرج جانمایی شده و احتمال وقوع سیلاب هم دور از انتظار نیست، اجرای آن ممکن است برای مردم خطرساز باشد.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه شیب مکان مورد نظر برای احداث دریاچه مناسب نیست، افزود: کار غیر اصولی و غیر علمی سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دریاچه مصنوعی کرج فقط روی کاغذ بررسی شده است

طرح دریاچه مصنوعی کرج فقط روی کاغذ بررسی شده است