مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-14سياسي

آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم تحت تاثیر ویروس کرونا+تصاویر


مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی کریم با رقابت شرکت کنندگان زن و مرد به صورت جداگانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر امامزاده عبدالله آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان های بویراحمد و دنا صبح امروز در حرم مطهر امام زاده عبدالله(ع) شهر یاسوج با رعایت تمام پروتکل ها و موارد بهداشتی آغاز شد.

هادی خورشیدیان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در این خصوص به فارس گفت: این دوره از مسابقات در دوبخش آقایان و خانم ها در رشته های حفظ کل، حفظ پنج، 10 و 20 جزء، قرائت تحقیق و ترتیل و اذان ویژه (آقایان)صبح و عصر امروز در فاطمیه حرم مطهر امام زاده عبدالله یاسوج آغاز شد.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر 28 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که مسابقات قرآنی امسال تحت تاثیر ویروس کرونا بوده افزود: از درب ورودی تا خود فاطمیه حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) پروتکل های بهداشتی و مواد ضدعفونی رعایت شده است.

همچنین عبدالمحمد نمازی مدیر امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این دوره مسابقات قرآنی گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از امروز با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی صادره از سازمان اوقاف و امور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم تحت تاثیر ویروس کرونا+تصاویر

آغاز مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم تحت تاثیر ویروس کرونا+تصاویر