مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-13سياسي

جشنواره آرای برتر قضایی استان یزد برگزار شد


با نظر نهایی هیأت داوران جشنواره آرای برتر قضایی که به همت دادگستری استان یزد برگزار شد، آراء برتر استان معرفی و از قضات صادر کننده تجلیل شد.

- ایسنا/یزد با نظر نهایی هیأت داوران جشنواره آرای برتر قضایی که به همت دادگستری استان یزد برگزار شد، آراء برتر استان معرفی و از قضات صادر کننده تجلیل شد.

حسین دهقانی فیروزآبادی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان یزد در این رابطه اظهار کرد: یکی از راه های تشویق قضات برای صدور آراء قوی و مستحکم و رقابت در ارتقاء بخشیدن به کیفیت علمی تصمیمات قضایی و ارج گذاری نسبت به آراء استاندارد، برگزاری جشنواره آراء برتر قضایی است.

وی افزود: معاونت منابع انسانی دادگستری استان یزد در سال98 طی یک فراخوان نسبت به جمع آوری آرا اقدام کرد و پس از تشکیل هیأت داوری و بررسی آراء، امروز با حضور داوران به معرفی نفرات برتر پرداخت.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: در این فراخوان تعداد 117 رأی از سوی قضات به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 95 رأی واجد شرایط شرکت در جشنواره بود که پس از بررسی نظر هیأت داوران در چهار گروه مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مقام قضایی ابراز کرد: در گروه دادسرا قرار صادره توسط محمد نعیمی نژاد در گروه محاکم بدوی حقوقی رأی صادره توسط جمال فلاح یخدانی ، در گروه محاکم کیفری رأی صادره توسط محمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره آرای برتر قضایی استان یزد برگزار شد

جشنواره آرای برتر قضایی استان یزد برگزار شد