مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 00:352020-06-13ورزشي

رییس فدراسیون تیروکمان: به هیچ مربی و داور بدهکار نیستیم


از زمان مسوولیتم در فدراسیون تیروکمان تا امروز هیچ بدهی به مربیان و داوران تیم ملی ندارم و تمام حق و حقوق آنها حتی مربوط به دوره های قبل، - غلامرضا شعبانی بهار گفت: از زمان مسوولیتم در فدراسیون تیروکمان تا امروز هیچ بدهی به مربیان و داوران تیم ملی ندارم و تمام حق و حقوق آنها حتی مربوط به دوره های قبل، مطابق قراردادشان پرداخت شده است.

رییس فدراسیون تیروکمان در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان شروع تمرینات کمانداران اظهار کرد: از شنبه 24 خرداد از طریق سامانه فدراسیون به تمام کمانداران ریکرو اعلام کردیم که می توانند تمرینات انفرادی خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از صبح تا بعدازظهر در سایت تیروکمان آغاز کنند.

البته چون خوابگاه و تغذیه پیش بینی نشده است به کمانداران بویژه آنهایی که شهرستانی هستند، تاکید کردیم که هر کسی امکان شرکت در برنامه تمرینات را دارد از امروز در سایت تیروکمان حضور پیدا کند.

وی گفت: طی صحبتی که با اسماعیل عبادی داشتیم قرار است کمانداران کامپوند نیز از اول تیرماه تمرینات انفرادی خود را در سایت تیروکمان آغاز کنند.

رییس فدراسیون تیروکمان درباره همکاری مجید میررحیمی مربی تیم ملی ریکرو با فدراسیون، خاطرنشان کرد: از زمانی که مسوولیت تیم ریکرو زنان و مردان را بر عهده گرفته تا امروز قطع همکاری با او نداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون تیروکمان: به هیچ مربی و داور بدهکار نیستیم

رییس فدراسیون تیروکمان: به هیچ مربی و داور بدهکار نیستیم