مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-13سياسي

توانمندی فعالان دانش بنیان در مقابله با کرونا به نمایش درآمد


بیش از 50 شرکت دانش بنیان و استارت آپ دستاوردهای ایران ساخت خود را در پاویون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا Corotech 2020» در معرض دید عموم قرار دادند.

- بیش از 50 شرکت دانش بنیان و استارت آپ دستاوردهای ایران ساخت خود را در پاویون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا Corotech 2020 در معرض دید عموم قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفته است؛ نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا Corotech 2020 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کار خود را در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز کرده است تا به مدت 3 روز، نمایانگر تلاش های زیست بوم نوآوری و فناوری باشد.

برهمین اساس، پاویون شرکت های دانش بنیان و فناور در نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا در گروه تجهیزات پزشکی، کیت و تجهیزات تشخیصی، تجهیزات و مواد اولیه تولید ماسک، محصولات حفاظت فردی، ضدعفونی کننده ها (مواد مصرفی و تجهیزات) در حوزه مبارزه با ویروس کرونا به ارائه توانمندی و دستاوردهای زیست بوم نوآوری و فناوری اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی فعالان دانش بنیان در مقابله با کرونا به نمایش درآمد

توانمندی فعالان دانش بنیان در مقابله با کرونا به نمایش درآمد