مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-13فرهنگي

چهارمین شماره از «فرهنگ بان» منتشر شد


چهارمین شماره از فصلنامه «فرهنگ بان» با مقالات و ترجمه هایی از علی اصغر حداد، کاظم فیروزمند محمد دهقانی، مجید ملکان، کامیار عابدی، حسن هاشمی میناباد، - چهارمین شماره از فصلنامه فرهنگ بان با مقالات و ترجمه هایی از علی اصغر حداد، کاظم فیروزمند محمد دهقانی، مجید ملکان، کامیار عابدی، حسن هاشمی میناباد، محمدحسین خسروپناه و.

روی دکه ها رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهارمین شماره از فصلنامه فرهنگی و هنری فرهنگ بان با سردبیری مرتضی هاشمی پور، ویژه زمستان 98 در 280 صفحه و بهای 35 هزار تومان منتشر شد.

صاحب امتیاز این نشریه موسسه فرهنگ بان (اندیشه گستر) علی حسینخانی است.

این شماره دارای بخش های اندیشه، تاریخ، ایران در جهان، زبان و ادبیات، ارمغان مینوی، داستان، ترجمه ادبی، معرفی و نقد کتاب و یادنامه است.

در بخش یادنامه یاد و خاطره حسن سالاری، احسان اشراقی و امیرکاووس بالازاده که زمستان سال 98 جامعه فرهنگی کشور را تنها گذاشته و به دیار باقی شتافتند، گرامی داشته شده است.

در بخش اندیشه این شماره این مطالب منتشر شده است: درس های تاریخ نوشته آیزایا برلین و ترجمه نرگس حسن لی، افسانه هایی درباره زبان نوشته محمد راسخ مهند و گفت وگوهای میان متنی نوشته جمال الغیطانی و ترجمه زهرا جلال زاده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین شماره از «فرهنگ بان» منتشر شد

چهارمین شماره از «فرهنگ بان» منتشر شد