مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-12پزشكي

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ضمن اشاره به تلاش های مدیران و کارکنان سازمان بهشت زهرا در بحران کرونا، بر لزوم مستندسازی اقدامات این سازمان در دوران شیوع کووید-19 تاکید کرد.

- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تاکید کرد لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ضمن اشاره به تلاش های مدیران و کارکنان سازمان بهشت زهرا در بحران کرونا، بر لزوم مستندسازی اقدامات این سازمان در دوران شیوع کووید-19 تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی - فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در دیدار با رییس سازمان بهشت زهرا و با حضور در جمع کارکنان این سازمان، ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه مدیران و کارکنان، اقدامات این آرامستان را تجلی یک حماسه ملی و فراملی دانست.

وی با اشاره به نقش بی بدیل این سازمان برای مقابله با بحران کووید-19، تصریح کرد: قبل از بحران کرونا هم نحوه مدیریت بهشت زهرا (س) نماد مدیریتی عالمانه و هوشمندانه در تسریع امور و رضایتمندی مراجعان محسوب می شد، طبیعی است چنین مدیریتی در برخورد با بحران متفاوت، بیشتر جلوه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا