مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-12سياسي

قاچاق کالا و زمین خواری بزرگ ترین مشکلات شهرستان ماسال


امام جمعه شهرستان ماسال با بیان اینکه قاچاق کالا و زمین خواری بزرگ ترین مشکلات شهرستان ماسال است، گفت: مسؤولین مخصوصاً دادستان محترم در بحث زمین خواری ها و جنگل خواری ها ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، حجت الاسلام سید هادی موسوی امروز در خطبه های این هفته با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بر اساس برجام تحریم تسلیحاتی ایران باید لغو بشود اما از الآن آمریکایی ها دست به کار شدن و با تحریکات دیپلماتیک و اقتصادی و غیره مسؤولین و مردم را دچار تغییر محاسبات می کنند.

وی با تأکید بر رسوایی آمریکا در جامعه جهانی افزود: برنامه کوتاه مدت آمریکایی ها این است که بتوانند شکست های خودشان را جبران کنند و در عرصه بین المللی آبروی خودشان را حفظ بکنند و تا الآن بیش از چهار دهه هرچه می توانستند علیه کشور توطئه کردند اما به هیچ چیز دست نیافتند و ملت ما به برکت انقلاب امام (ره) به بصیرت سیاسی رسیدند که امروز در جهان حرفی برای گفتن دارند.

امام جمعه ماسال با اشاره به تشکیل جهاد سازندگی بیان کرد: جهاد سازندگی فرزند انقلاب و یادگار امام راحل (ره) جهاد نمایانگر جامعه اسلامی است که امروز نیاز ویژه ای به جهاد حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا و زمین خواری بزرگ ترین مشکلات شهرستان ماسال

قاچاق کالا و زمین خواری بزرگ ترین مشکلات شهرستان ماسال