مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-12بين الملل

تحقیقات از نخست وزیر سابق تونس به اتهام سوءاستفاده از قدرت


سازمان حقوق بشری من هوشیار هستم اعلام کرد، نهاد قضایی اقتصادی و مالی تونس از نخست وزیر سابق این کشور به اتهام سوءاستفاده از موقعیت و سمت خود و درخواست از اتحادیه اروپا برای آزاد کردن دارایی های بلوکه شده داماد رییس جمهور پیشین تونس تحقیق می کند.

- سازمان حقوق بشری "من هوشیار هستم" اعلام کرد، نهاد قضایی اقتصادی و مالی تونس از نخست وزیر سابق این کشور به اتهام سوءاستفاده از موقعیت و سمت خود و درخواست از اتحادیه اروپا برای آزاد کردن دارایی های بلوکه شده داماد رییس جمهور پیشین تونس تحقیق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سازمان در وبسایت خود اعلام کرد، علاوه بر یوسف الشاهد، نخست وزیر سابق تونس، برخی کارمندان وزارت خانه های مختلف کشور که به پرونده مروان المبروک، بازرگان و داماد زین العابدین بن علی، رییس جمهور پیشین تونس مربوط می شوند هم تحت بازجویی قرار می گیرند.

طبق اعلام سازمان مذکور، نهاد قضایی اقتصادی و مالی تونس پرونده را به دادستانی کل ارجاع داده و دادستانی هم در حال بررسی آن است.

سازمان حقوق بشری من هوشیار هستم گزارش داد، دادخواستی را علیه الشاهد به نماینده ریاست جمهوری در دادگاه بدوی تونس ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات از نخست وزیر سابق تونس به اتهام سوءاستفاده از قدرت

تحقیقات از نخست وزیر سابق تونس به اتهام سوءاستفاده از قدرت