مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-12اجتماعي

پیراهن چهل تیکه بر معابرشرق تبریز /حکایت پر تکرار چاله چوله های شهر اولین ها!


این روزها حال آسفالت خیابان های شهر تبریز که شهر اولین ها است خوب نیست و معضل چاله چوله خیابان ها و معابر این شهر مردم را باچالش های جدی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز مبلمان و زیر ساخت های شهری به عنوان بخشی از سیمای شهر باعث ایجاد هویت، زیبایی آن می شود که این امر با افزایش جمعیت شهرها نیاز به کار و خدمات رسانی بیشتر است.

در زندگی ماشینی امروز انسان نیازمند ساختاری در فضای شهر است که بتواند در محیطی امن و با آسایش خیال و راحتی با  تردد از خیابان ها به کارهای روزه مره زندگی خود بپردازد.

اما این روزها حال آسفالت خیابان های شهر تبریز که شهر اولین ها است خوب نیست و معضل چاله چوله خیابان ها و معابر این شهر مردم را با چالش های جدی مواجه کرده است.

این روزها که در خیابان های تبریز قدم بر می داریم و با هر رهگذری هم کلام می شویم، از آسفالت های بی سر و سامان نه تنها در خیابان های فرعی گلایه مند هستند بلکه از چاله چوله های فراوان در خیابان های اصلی به ستوه آمده اند.

  وقتی آسفالت خوب آرزوی شهروند می شود ! شهرداری منطقه پنج تبریز از جمله مناطق برخوردار این کلانشهر محسوب می شود که از نظر صدور پروانه ساختمانی به دلیل واقع شدن شهرک های جدیدالاحداث در حوزه استحفاظی اش در مقایسه با دیگر مناطق همیشه رتبه اول را به خود اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیراهن چهل تیکه بر معابرشرق تبریز /حکایت پر تکرار چاله چوله های شهر اولین ها!

پیراهن چهل تیکه بر معابرشرق تبریز /حکایت پر تکرار چاله چوله های شهر اولین ها!