مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 21:452020-06-11فرهنگي

پایتختِ بلاتکلیف و نون.خ در راه تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روزها وقتی درباره برخی از سریال های ناتمام و بلاتکلیف خصوصاً پایتخت6 صحبت می شود ما را یاد برخی از سریال های ناتمام و بدون تعهد نمایش خانگی می اندازد.

- هیچ خبری از فینال پایتخت6 نیست و سازندگان هم پاسخی نمی دهند، اما خبر خوشحال کننده آماده شدن سریال نون.

خ برای تولید با قصه های جدید در فصل تابستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، این روزها وقتی درباره برخی از سریال های ناتمام و بلاتکلیف خصوصاً پایتخت6 صحبت می شود ما را یاد برخی از سریال های ناتمام و بدون تعهد نمایش خانگی می اندازد.

سریال هایی که خیلی راحت بدون آنکه به وقت و سرمایه هدر رفته توجه کنند، ناتمام می مانند یا پایان دم دستی برایشان رقم زده می شود.

سریال های ناتمام و هزینه و وقتی که از مردم تلف می شود! این اتفاقی است که بهانه کرونا افتاده اما در همین حال و هوا، خبرهایی از پیوستن بازیگر نقش اصلی سریال (محسن تنابنده) و برخی از دیگر شخصیت های این مجموعه تلویزیونی رسانه ای می شود که علاوه بر بی توجهی و بی تعهدی به سرمایه رسانه ملی این سؤال را ایجاد می کند مگر وقت مخاطبِ تلویزیون احترام ندارد؟ چرا برای پایتختی ها مخاطب مهم نیست؟ پیش از پایان فرمالیته پایتخت 6 سیروس مقدم قولِ مساعد داد به زودی با فراهم شدن شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتختِ بلاتکلیف و نون.خ در راه تولید

پایتختِ بلاتکلیف و نون.خ در راه تولید