مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 17:552020-06-11سياسي

عدم معرفی جاذبه های گردشگری از مشکلات شاهرود است


فرماندار شاهرود بابیان اینکه وجود جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی از سرمایه های این شهرستان است، گفت: عدم معرفی جاذبه های گردشگری از مشکلات شاهرود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه پنج شنبه در مراسم آغاز هفته صنایع دستی به میزبانی میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه در حوزه صنایع دستی این شهرستان یک هزار و 700 هنرمند دارد، ابراز داشت: شهرستان شاهرود با 48 رشته صنایع دستی فعال دارای 13 اثر هنری آن اصالت دار است.

وی بابیان اینکه شاهرود 152 اثر ثبت شده ملی و یک اثر جهانی دارد، افزود: 63 تپه تاریخی، 74 محوطه باستانی، هشت منطقه نمونه گردشگری و هشت روستای هدف گردشگری از جمله دارایی ارزشمند این شهرستان به شمار می رود که باید به این ظرفیت بیش از پیش پرداخته شود.

لزوم تداوم آموزش صنایع دستی فرماندار شاهرود بابیان اینکه یکی از مشکلات این شهرستان عدم معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی آن است، ابراز داشت: علت کمتر شناخته شدن شهرستان نیز از همین سبب است که با توجه به سرمایه بزرگ موجود در آن می بایست با همدلی بین رسانه ها به معرفی هر چه بیشتر آن کمک کرد.

فخری با تاکید بر اینکه آموزش در حوزه های دستی باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: با راه اندازی آموزشگاه های خصوصی و ترغیب و تشویق افراد می توان آموزش را به نسل بعد انتقال دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم معرفی جاذبه های گردشگری از مشکلات شاهرود است

عدم معرفی جاذبه های گردشگری از مشکلات شاهرود است