مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-11اقتصادي

کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور و امتحانی


رییس پلیس فتای استان زنجان درباره کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور و امتحانی هشدار داد و از شهروندان خواست در این باره آگاه باشند.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه  آمار بازدید از سایت ها و صفحات مشاوره درسی، دانلود سؤالات کنکور، مشاوره روانشناسی و.

در این روز ها روندی رو به افزایش دارد، اظهار کرد: در چنین شرایطی یکی از شگردهای افراد سود جو، طراحی صفحات و درگاه های بانکی جعلی به نام فیشینگ است که با ترفند فروش سوالات امتحان نهایی و با در اختیار گرفتن اطلاعات بانکی دانش آموزان، اقدام به برداشت های غیر مجاز از حساب های بانکی قربانیان می کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه با آغاز فصل امتحانات مجرمان سایبری با راه اندازی کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی و طراحی سایت های مربوطه اقدام به دست کاری سؤالات و پاسخنامه سال های قبل کرده و آن ها را در قالب نمونه سؤال یا  سؤالات لو رفته امتحانات به فروش می رسانند، گفت: در این شیوه از کلاهبرداری اینترنتی، مجرمان بعد از پرداخت وجه دیگر پاسخگوی کاربران نبوده و یا اینکه افراد را به درگاه های جعلی بانکی هدایت کرده و در نهایت با دسترسی به اطلاعات کارت بانکی متقاضیان از حساب آنان برداشت غیر مجاز انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور و امتحانی

کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور و امتحانی