مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-11سياسي

بازنگری در رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران


استاندار فارس خواستار توجه رییس قوه قضاییه به گسترش فرهنگ استفاده از مجازات های جایگزین حبس، ساماندهی ضابطین قضایی و بازنگری رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار توجه رییس قوه قضاییه به گسترش فرهنگ استفاده از مجازات های جایگزین حبس، ساماندهی ضابطین قضایی و بازنگری رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران شد.

عنایت الله رحیمی بعدازظهر پنج شنبه 22 خرداد در جلسه شورای اداری فارس که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، خواستار تسریع در رسیدگی به موضوعات مربوط به واحدهای تولیدی شد و گفت: باید قوانین دست و پا گیر حذف و با تلاش شرایط برای ایجاد بسترهای سرمایه گذار ی فراهم شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات پیش روی استان فارس، گفت: امروز تنگناهای اقتصادی فشارهای زیادی به مردم وارد و آنها را برای اجاره واحد مسکونی با مشکلات زیادی روبه رو کرده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه باید فضای لازم در سطح کشور، بین المللی و استان برای جهش تولید فراهم شود تا تولید به شدت افزایش یابد، عنوان کرد: باید بازار خارجی کالاهای ما را بپذیرد که البته این مهم نیازمند چارچوب عقلایی و منطقی در اقتصاد کشور است و باید تدبیر لازم در این رابطه اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران

بازنگری در رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران