مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-11سياسي

نمازجمعه این هفته در شهرکرد برگزار می شود


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری گفت: فردا اولین نماز عبادی سیاسی جمعه بعد از 3 ماه در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

- حجت الاسلام سید مرتضی احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور برگزاری نماز جمعه در تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری تعطیل شد، گفت: فردا اولین نماز عبادی سیاسی جمعه سال جاری بعد از 3 ماه در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمازگزاران با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز نماز جمعه حاضر شوند، افزود: آوردن مهر و سجاده شخصی، استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله مهمترین نکاتی است که باید نمازگزاران رعایت کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهرکرد در شهرهای سورشجان، سودجان، هفشجان، بروجن، گندمان، بلداجی، سفیددشت، تقنه، فلارد، لردگان، مالخلیفه و آلونی این هفته برای اولین بار بعد از شیوع ویروس کرونا نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می شود، اضافه کرد: مردم شهرهای سامان، گهرو و شلمزار به دلیل وضعیت سفید چندین هفته زودتر از نقاط دیگر شاهد برگزاری نماز جمعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه این هفته در شهرکرد برگزار می شود

نمازجمعه این هفته در شهرکرد برگزار می شود